foro religió sant miquel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Un foro pensado para los alumnos/as de religión donde puedan compartir sus ideas debatir sus opiniones y dar a conocer a los otros sus descubrimientos
 
ÍndiceÚltimas imágenesRegistrarseConectarse
contador de visitas

 

 Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball

Ir abajo 
+45
jgt19
Mayorista_r9
lolaa
Pioo
critical16
angelines
catwoman
pitpitogorgorito
polhinojosa blog
jhon rambo
stephibaqor
rocky
lluiscavero
Irons-ess
cereal guy
Lord Arma
andressa15
little koeman
markpa_bcn
Axoul
parrales
Marge
mlb
polete25
Rambo ops
retuge
minnie
MADD GEAR
moniha22
RayBan
antitarot1
elessa
snoppy
ERTY
capitan_salami
hacia maite va un salami
Swarly
DP
$FCBarcelona$
Barney Stinson
moc-moc8
mente fria
apenades
Claraa.
home top
49 participantes
Ir a la página : Precedente  1, 2, 3
AutorMensaje
Pioo

Pioo


Mensajes : 412
Fecha de inscripción : 06/10/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 3 Empty
MensajeTema: ...   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 3 I_icon_minitimeMiér Nov 30, 2011 10:12 pm



Pues com tota la vida, aixo del pati es una ....., ja esta bé, ens alimenten fatal y ademes no pudem ni jugar a futbol... es per mirarsu una mica ome.. Evil or Very Mad
Volver arriba Ir abajo
lolaa




Mensajes : 50
Fecha de inscripción : 27/09/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 3 I_icon_minitimeMiér Nov 30, 2011 10:14 pm

Rolling Eyes jo crec k tots junts si ho fem be i tots posem una part bona de nostre conte podrem aconseguir k el pati sigui per totes les pilotesss
Volver arriba Ir abajo
Mayorista_r9

Mayorista_r9


Mensajes : 70
Fecha de inscripción : 13/09/2011
Edad : 27
Localización : España / Barcelona

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 3 Empty
MensajeTema: si i no   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 3 I_icon_minitimeJue Dic 01, 2011 12:55 pm

crec que podrien fer una meitat basquet i l'altre futbol, o sino com avans
Volver arriba Ir abajo
jgt19

jgt19


Mensajes : 71
Fecha de inscripción : 15/09/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 3 I_icon_minitimeJue Dic 01, 2011 12:58 pm

si es vigila be el pati i no es deixa que la gent jugui a futbol amb pilotes de basket, la convivencia seria l'adequada
Volver arriba Ir abajo
bojan 9




Mensajes : 43
Fecha de inscripción : 14/11/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 3 Empty
MensajeTema: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 3 I_icon_minitimeJue Dic 01, 2011 1:23 pm

creo que si que pueden jugar al mismo tiempo futbol i basket.
Volver arriba Ir abajo
Chupa Chups

Chupa Chups


Mensajes : 84
Fecha de inscripción : 20/09/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 3 I_icon_minitimeJue Dic 01, 2011 1:25 pm

jgt19 escribió:
si es vigila be el pati i no es deixa que la gent jugui a futbol amb pilotes de basket, la convivencia seria l'adequada
Tienes razón, yo creo que si vilgilaran bien, no haría falta estas chorradas.
lol! lol! lol!
Volver arriba Ir abajo
basic6




Mensajes : 95
Fecha de inscripción : 21/09/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 3 I_icon_minitimeJue Dic 01, 2011 4:44 pm

Yo creo que es mucho mas comodo ya que antes mientras jugabas a futbol habias de estar pendiente de las pelotas de basket ya que sii te descuidabas te caia alguna en la cabeza.
Volver arriba Ir abajo
estela reinols

estela reinols


Mensajes : 53
Fecha de inscripción : 22/09/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 3 I_icon_minitimeJue Dic 01, 2011 4:47 pm

la parida mes gran del mon pero bueno es una norma del colegi per tant s'ha de respectar per vaja am el pati ben vigilat es podrien compaginar les coses pero bueno no hi podem fer res
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 3 I_icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball
Volver arriba 
Página 3 de 3.Ir a la página : Precedente  1, 2, 3
 Temas similares
-
» handbol al pati???
» A QUIN ANY CREUS QUE CATALUNYA SERÀ INDEPENDENT ?
» En un embarazo,¿ seguirias adelante sabiendo que vas a tener un hijo con problemas?
» si el hijo tiene discapacidades no seguir adelante nunca
» el partido de fútbol más espectacular del año

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
foro religió sant miquel :: Debates :: Propón tu debate-
Cambiar a: