foro religió sant miquel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Un foro pensado para los alumnos/as de religión donde puedan compartir sus ideas debatir sus opiniones y dar a conocer a los otros sus descubrimientos
 
ÍndiceÚltimas imágenesRegistrarseConectarse
contador de visitas

 

 Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball

Ir abajo 
+45
jgt19
Mayorista_r9
lolaa
Pioo
critical16
angelines
catwoman
pitpitogorgorito
polhinojosa blog
jhon rambo
stephibaqor
rocky
lluiscavero
Irons-ess
cereal guy
Lord Arma
andressa15
little koeman
markpa_bcn
Axoul
parrales
Marge
mlb
polete25
Rambo ops
retuge
minnie
MADD GEAR
moniha22
RayBan
antitarot1
elessa
snoppy
ERTY
capitan_salami
hacia maite va un salami
Swarly
DP
$FCBarcelona$
Barney Stinson
moc-moc8
mente fria
apenades
Claraa.
home top
49 participantes
Ir a la página : Precedente  1, 2, 3  Siguiente
AutorMensaje
MADD GEAR




Mensajes : 38
Fecha de inscripción : 07/10/2011
Edad : 28
Localización : en el sofa

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeVie Nov 25, 2011 3:34 pm

pienso que podríamos convivir todos juntos y que por una desgracia no significa que vuelva a pasar.
Volver arriba Ir abajo
minnie

minnie


Mensajes : 52
Fecha de inscripción : 19/09/2011
Edad : 25

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeVie Nov 25, 2011 3:34 pm

yo creo que es una tonteria eso de los dias partidos por que creo que como estaba en el principio era mucho mejor que no como ahora a parte si te gusta mas el basquet solo tienes 2 dias para jugar en cambio el futbol 3 lol! [/color]
Volver arriba Ir abajo
retuge




Mensajes : 85
Fecha de inscripción : 23/09/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeVie Nov 25, 2011 4:23 pm

Crec que es una exageració obligar a un dia jugar a basquet i l'altre a futbol, crec que poden conivure perfectement encara que avegades hi hagin accidents que es una cosa normal. afro
Volver arriba Ir abajo
Rambo ops

Rambo ops


Mensajes : 247
Fecha de inscripción : 18/09/2011
Edad : 27
Localización : barcelona

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeVie Nov 25, 2011 4:34 pm

Sempre savia fet futbol i basqet junts i mai havia passat re, crec qe poden conviure perfectamen
Volver arriba Ir abajo
polete25

polete25


Mensajes : 103
Fecha de inscripción : 19/09/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeVie Nov 25, 2011 8:15 pm

Poden conviure perfectement bàsquet i fútbol al pati. ÚNicament s'ha d'anar amb compte de no fer mal a algú amb les pilotes pero res més. Aixó de separar els esports per dies ho trobo bastant absurd... jocolor
Volver arriba Ir abajo
mlb




Mensajes : 31
Fecha de inscripción : 31/10/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeVie Nov 25, 2011 8:19 pm

Jo crec que poden conviure el futbol i el basquet junts perquè sempre s'ha fet així i no ha passat mai res.
Volver arriba Ir abajo
Marge

Marge


Mensajes : 93
Fecha de inscripción : 22/09/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeVie Nov 25, 2011 8:23 pm

encuentro un poco absurdo que hayan tenido que poner días para cada deporte, ya que creo que es fundamental convivir, y hemos de aprender a convivir.
Volver arriba Ir abajo
parrales

parrales


Mensajes : 90
Fecha de inscripción : 14/09/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeVie Nov 25, 2011 8:23 pm

Es clar que poden, ho han fet durant anys i per una chorrada es va fer aixo dels dies
Volver arriba Ir abajo
Axoul

Axoul


Mensajes : 82
Fecha de inscripción : 20/09/2011
Localización : Planeta Terra

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeSáb Nov 26, 2011 11:04 am

Jo crec que si s'huarien de poder jugar les dos coses els dos dies.
Volver arriba Ir abajo
markpa_bcn

markpa_bcn


Mensajes : 95
Fecha de inscripción : 21/09/2011
Edad : 27
Localización : Cataluña

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeSáb Nov 26, 2011 11:09 am

Esto es una chorrada pero de las grandes siempre durante años han estado juntos y el año pasado no se a quien se lo ocurrio y prohibio que esten juntas, que falta más ya que nos prohiban ir al baño los martes y los jueves y los demas dias siii creo que quien haya tenido esta idea a podido ser alguien que casi no ha ido al patio y que deberia pensar en arreglarlo i volver a ser como antes
Volver arriba Ir abajo
little koeman




Mensajes : 81
Fecha de inscripción : 08/10/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeSáb Nov 26, 2011 11:17 am

dependent de la quantitat de gent que practiqui cada esport.
Volver arriba Ir abajo
Axoul

Axoul


Mensajes : 82
Fecha de inscripción : 20/09/2011
Localización : Planeta Terra

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeSáb Nov 26, 2011 1:19 pm

S'hauria de conviure, bé al pati del matí es juga a futbol i a basquet.
Volver arriba Ir abajo
andressa15

andressa15


Mensajes : 74
Fecha de inscripción : 14/09/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeSáb Nov 26, 2011 1:22 pm

És una xorrada fer un horari de dies pels esports que es realitzen al pati.
Sempre s'ha pogut fer basquet i futbol junts. I una altre cosa, u sento però li estan donant més importància al futbol (3 dies) que al bàsquet (2 dies). Tindria que ser per igual.
Volver arriba Ir abajo
Lord Arma




Mensajes : 45
Fecha de inscripción : 21/09/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeMiér Nov 30, 2011 8:53 pm

poden conviure perfectament.
Volver arriba Ir abajo
cereal guy

cereal guy


Mensajes : 50
Fecha de inscripción : 21/09/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeMiér Nov 30, 2011 8:55 pm

Jo mai jugo ni a futbol ni a basquet, pero crec que es podria tornar al mateix que hi havia avans!!
lol!
Volver arriba Ir abajo
Irons-ess

Irons-ess


Mensajes : 83
Fecha de inscripción : 21/09/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeMiér Nov 30, 2011 8:57 pm

No sabia ni que s'havien establert dies per jugar a cada esport.. Jo jugo al que vull no hi ha ningu que em digui quin dia puc i quin no
Volver arriba Ir abajo
lluiscavero




Mensajes : 82
Fecha de inscripción : 21/09/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeMiér Nov 30, 2011 9:01 pm

Irons-ess escribió:
No sabia ni que s'havien establert dies per jugar a cada esport.. Jo jugo al que vull no hi ha ningu que em digui quin dia puc i quin no

estic totalment acord amb tu
Volver arriba Ir abajo
rocky

rocky


Mensajes : 82
Fecha de inscripción : 19/09/2011
Edad : 26

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeMiér Nov 30, 2011 9:02 pm

Yo creo que sí, pero es que sino hay muchas pelots y al final nos aremos daño.
Volver arriba Ir abajo
stephibaqor

stephibaqor


Mensajes : 74
Fecha de inscripción : 14/09/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeMiér Nov 30, 2011 9:05 pm

se puede convivir
Volver arriba Ir abajo
jhon rambo

jhon rambo


Mensajes : 82
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 25

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeMiér Nov 30, 2011 9:17 pm

Per mipodriem conviure futbol i basquet pero tindriem que anar mes amb compte
Volver arriba Ir abajo
polhinojosa blog

polhinojosa blog


Mensajes : 431
Fecha de inscripción : 15/09/2011
Edad : 25

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeMiér Nov 30, 2011 9:19 pm

emmmms futbol y basquet es que amb lo que pagem y ens prohibeixen fer esport ,que a sobre va ber per la salut,y a qui no li agradi que se aguanti!!!!!!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Volver arriba Ir abajo
http://polhinojosas.blogspot.com/
pitpitogorgorito




Mensajes : 85
Fecha de inscripción : 04/10/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeMiér Nov 30, 2011 9:48 pm

¿¿pq no convivir todos?? yo creo que con orden y respeto es posible.
Volver arriba Ir abajo
catwoman

catwoman


Mensajes : 96
Fecha de inscripción : 02/10/2011
Edad : 31
Localización : Barcelona

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeMiér Nov 30, 2011 9:49 pm

jo crec que aixo dels dies es una chorrada xd
Volver arriba Ir abajo
angelines

angelines


Mensajes : 235
Fecha de inscripción : 27/09/2011
Localización : bcn

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeMiér Nov 30, 2011 10:03 pm

crec que els dos esports poden conviure ja que al mati conviuen perfectament lol!
Volver arriba Ir abajo
critical16

critical16


Mensajes : 40
Fecha de inscripción : 11/10/2011

Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitimeMiér Nov 30, 2011 10:06 pm

toooot a la vegada comm a sigut tota la vida i com te que seguir tota la vida em conviscut aixins nose perqe ara ens ho an tret! Sad
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball   Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball - Página 2 I_icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Creus que al pati poden conviure basquetball i futbol. O em de seguir com ara i fer dilluns, dimecres, divendres; futbol ; i dimarts i dijous; basquetball
Volver arriba 
Página 2 de 3.Ir a la página : Precedente  1, 2, 3  Siguiente
 Temas similares
-
» handbol al pati???
» A QUIN ANY CREUS QUE CATALUNYA SERÀ INDEPENDENT ?
» En un embarazo,¿ seguirias adelante sabiendo que vas a tener un hijo con problemas?
» si el hijo tiene discapacidades no seguir adelante nunca
» el partido de fútbol más espectacular del año

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
foro religió sant miquel :: Debates :: Propón tu debate-
Cambiar a: