foro religió sant miquel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Un foro pensado para los alumnos/as de religión donde puedan compartir sus ideas debatir sus opiniones y dar a conocer a los otros sus descubrimientos
 
ÍndiceÚltimas imágenesRegistrarseConectarse
contador de visitas

 

 ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?

Ir abajo 
+232
Bluesky
jhon rambo
Mark Knophler
claymore9
adri 5 bosco ll*ll
estrellita de madrugada;)
husky98
juanalaloca
pk99
†¤°Ẵ§†ЏяĬẴى°¤†
enriquepastor
annaa:)
pim-pam-toma-lacasitos
señor delfin
osa
pioneer
giragonsa
xavuhawk
titu
KiiD
Dcapdevila
elbobmarley
birdy
miel pops
kitkat
pink96
templario
estela reinos
lacasito
saade
keith richards
BARCELONA
SOre
Droc
La HiErVaS
astrit
WAW17
/onda_flashera
alba230597
minnie
Tomatetutiempoo'
mentefria
minnie_21
aisa
A.Rivero
nuni :)
piedra.papel.tijeras
krispy!
jahlive
Charliesheen
markpa_bcn
FCBpiqué
mlb
patricio
ktcreo
Tremendo
markus
EMFE
polete25
MADD GEAR
camero241297
snoppy
El Lobo R10
Judith Sanrama
thelouk02
$FCBarcelona$
apenades
the louk
mente fria
carpediem
jgt19
Ghost of you
retuge
Yahela
blanquito
Grouch0o
Mr. sin nombre
ninaS
malaia
observer
ElMelenas
Artemis
Jesucristo Superstar II
polhinojosa blog
wushu sanda
QWERTY
maggie
topolelaa
fire
jamrock
n12
Bttt
chole
incori
Forn
miny10
Bigfoot
Marie Curie
Reno Renardo
thejumper
annaa
hacia maite va un salami
pistacho
crosi
pink panter
GUMERSINDOH-05
Melody
happy:)
andressa15
Joansa
cataloniaisnotspain
enrique_pastor
Ana96
simbalí
B1bis
smith
Alecam
matupipas10
carla_lopez
catwoman
bolitadearroz
Dr.Ventura
culebra
angeldivino
El Gamba
soyfeliz :)
summer
albondiga
dunero98
qaz2
clarero
daisy10
Sheldon Cooper
nike
delanteropichichi
Yahel
sn1p__niko
Sinera
Gratacels
Ojos de pollo
ERTY
da666_mj24
grmt
angelines
Shakil.Bruce Lee
otramovida
sarita1997
Dave
Marge
rudolff
SIJ
Vagabundo
plata
carlichg
RayBan
bitxo17
New York City
Paula
basic6
poo
Swarly
harrypopoter
yonotusi
justbara
irenne3
Candy bdv
plash22
victoria secret!
:)
Penelope Lamour
lluiscavero
Alay
pitpitogorgorito
capitán zapato
ratataaa
yao ming
topololo
Perryelornitorrinco
Polansky
Axoul
wwc
laura
quirón
harrier
critical16
tiffany&co
antoniorecio
spidercerdo
home top
Ronny
Abstruseness
gossik96
Hacker
wanda
Irons-ess
mariacastañas
ervija95
stephibaqor
Shinedown
doremi8
cuky2
Pipi Estrada
topolola
elessa
dmarin10
MSC
valeria
aurora
GinXoriguer
bob esponja
freee
homer simpson
Cucute
Lorenzo Von Matterhorn
Runner
EstrellitaMadruga'
FunnyMonkey
Ina
mahegu
I_Like_Trains
mobe
Furious_Facus
Mr. X
José Manuel
Cornflakes
skullcandy»-(¯`v´¯)-»
soraroxas
Lis
joker
tito_roncero
Barney Stinson
patatasbravas99
236 participantes
Ir a la página : Precedente  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22 ... 27  Siguiente
AutorMensaje
bolitadearroz

bolitadearroz


Mensajes : 51
Fecha de inscripción : 21/09/2011

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeSáb Nov 19, 2011 9:17 pm

Sheldon Cooper escribió:
thejumper escribió:
e Sheldon una pregunta . Si tu fueras homosexual te molaria que la gente te mirase con asco o te evitasen?
Pues si eres la clase de persona k cree que los gays no deben estar juntos das tu opinion pero no discrimines a los gays

Por suerte o por desgracia vivimos en el siglo XXI y por lo tanto soy libre de decir y creer lo que quiera, al igual que desgraciadamente los homosexuales son libres de estar juntos.

Però es que no ho entenc. Per què desgraciadament? Que més donarà que estiguin dos homes o dos dones junts m'entres s'estimin?
Volver arriba Ir abajo
polhinojosa blog

polhinojosa blog


Mensajes : 431
Fecha de inscripción : 15/09/2011
Edad : 25

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeSáb Nov 19, 2011 9:19 pm

si todo el mundo es gayy el mundo se acaba pronto Sad Sad Sad Sad Sad
Volver arriba Ir abajo
http://polhinojosas.blogspot.com/
bolitadearroz

bolitadearroz


Mensajes : 51
Fecha de inscripción : 21/09/2011

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeSáb Nov 19, 2011 9:22 pm

polhinojosa blog escribió:
si todo el mundo es gayy el mundo se acaba pronto Sad Sad Sad Sad Sad

Bé, no crec que de repent tots siguem homosexuals. Crec que amb aquest problema biològic no ens hi trobarem mai
Volver arriba Ir abajo
polhinojosa blog

polhinojosa blog


Mensajes : 431
Fecha de inscripción : 15/09/2011
Edad : 25

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeSáb Nov 19, 2011 9:23 pm

doncs amb el camí que anemmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volver arriba Ir abajo
http://polhinojosas.blogspot.com/
capitán zapato

capitán zapato


Mensajes : 451
Fecha de inscripción : 24/09/2011
Edad : 25
Localización : En tus pies

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeSáb Nov 19, 2011 9:24 pm

bolitadearroz escribió:
polhinojosa blog escribió:
si todo el mundo es gayy el mundo se acaba pronto Sad Sad Sad Sad Sad

Bé, no crec que de repent tots siguem homosexuals. Crec que amb aquest problema biològic no ens hi trobarem mai

Estic d'acord amb tu i cada vegada hi ha mes gent gay o lesbiana....pero la gent fa el que vol...
Volver arriba Ir abajo
polhinojosa blog

polhinojosa blog


Mensajes : 431
Fecha de inscripción : 15/09/2011
Edad : 25

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeSáb Nov 19, 2011 9:28 pm

yay que malament que estem ya no sabem com ser diferents en aquesta societat pale pale pale pale pale pale pale
Volver arriba Ir abajo
http://polhinojosas.blogspot.com/
Sheldon Cooper

Sheldon Cooper


Mensajes : 591
Fecha de inscripción : 16/09/2011

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeSáb Nov 19, 2011 9:28 pm

bolitadearroz escribió:
Sheldon Cooper escribió:
thejumper escribió:
e Sheldon una pregunta . Si tu fueras homosexual te molaria que la gente te mirase con asco o te evitasen?
Pues si eres la clase de persona k cree que los gays no deben estar juntos das tu opinion pero no discrimines a los gays

Por suerte o por desgracia vivimos en el siglo XXI y por lo tanto soy libre de decir y creer lo que quiera, al igual que desgraciadamente los homosexuales son libres de estar juntos.

Però es que no ho entenc. Per què desgraciadament? Que més donarà que estiguin dos homes o dos dones junts m'entres s'estimin?

T'ho diré "politicamente incorrecto", es a dir, et diré el que més gent de la que et pots imaginar pensa, però no s'atrveixe a dir-ho:
PERQUE EM DÓNA FASTIC VEURE A UN "TIU" QUE ES MOU COM UNA COSA RARA, QUE PARLA COM UN IDIOTA, QUE VA PEL CARRER DONAT DE LA MA D'UN ALTRE "TIU" I COM SI NO FOS POC ADEMES ES DONEN PETONS, ETC,,,, PERÒ EL QUE DE VERITAT EM REBENE-TE ES EL FET DE QUE ELS HI PERMETIN CASAR-SE I QUE ADEMES S'ELS HI PASI PEL CAP LA POSIBILITAT DE QUE PUGUIN ADOPTAR EM SEMBLA IMPREIONANT. I PENSO EL MATEIX AMB EL CAS CONTRARI EM DONA GRIMA QUAN VEIG A UNA "NOIA" QUE ES COMPORTE OM UN NOI, ETC...
Volver arriba Ir abajo
bolitadearroz

bolitadearroz


Mensajes : 51
Fecha de inscripción : 21/09/2011

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeSáb Nov 19, 2011 9:29 pm

Però millor no desviar-nos de la temàtica inicial. Unió matrimonial; si o no?
Com crec que ja he dit en comentaris anteriors, si no em falla la memòria, estic totalment a favor de l'unió entre homosexuals, per 'lo civil'. No té sentit reprimir el voler estar amb la persona que trïis.
Ara bé, entenc que l'Església no acati aquesta unió i els homosexuals no haurien de donar-hi més voltes sobre aquest punt: per què vols que una comunitat que defineix matrimoni com a unió entre home i dona aprobi la teva relació?
Volver arriba Ir abajo
polhinojosa blog

polhinojosa blog


Mensajes : 431
Fecha de inscripción : 15/09/2011
Edad : 25

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeSáb Nov 19, 2011 9:30 pm

aiii aquesta opinion no evolucionada semblas una iaia de veritat jajajajjaja Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Volver arriba Ir abajo
http://polhinojosas.blogspot.com/
Sheldon Cooper

Sheldon Cooper


Mensajes : 591
Fecha de inscripción : 16/09/2011

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeSáb Nov 19, 2011 9:31 pm

bolitadearroz escribió:
Però millor no desviar-nos de la temàtica inicial. Unió matrimonial; si o no?
Com crec que ja he dit en comentaris anteriors, si no em falla la memòria, estic totalment a favor de l'unió entre homosexuals, per 'lo civil'. No té sentit reprimir el voler estar amb la persona que trïis.
Ara bé, entenc que l'Església no acati aquesta unió i els homosexuals no haurien de donar-hi més voltes sobre aquest punt: per què vols que una comunitat que defineix matrimoni com a unió entre home i dona aprobi la teva relació?

En la meva resposta anterior ja he contestat a la resposta del matrimoni
Volver arriba Ir abajo
polhinojosa blog

polhinojosa blog


Mensajes : 431
Fecha de inscripción : 15/09/2011
Edad : 25

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeSáb Nov 19, 2011 9:31 pm

jajajajajja quin piqueeeee
Volver arriba Ir abajo
http://polhinojosas.blogspot.com/
bolitadearroz

bolitadearroz


Mensajes : 51
Fecha de inscripción : 21/09/2011

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeSáb Nov 19, 2011 9:40 pm

Sheldon Cooper escribió:
bolitadearroz escribió:
Sheldon Cooper escribió:
thejumper escribió:
e Sheldon una pregunta . Si tu fueras homosexual te molaria que la gente te mirase con asco o te evitasen?
Pues si eres la clase de persona k cree que los gays no deben estar juntos das tu opinion pero no discrimines a los gays

Por suerte o por desgracia vivimos en el siglo XXI y por lo tanto soy libre de decir y creer lo que quiera, al igual que desgraciadamente los homosexuales son libres de estar juntos.

Però es que no ho entenc. Per què desgraciadament? Que més donarà que estiguin dos homes o dos dones junts m'entres s'estimin?

T'ho diré "politicamente incorrecto", es a dir, et diré el que més gent de la que et pots imaginar pensa, però no s'atrveixe a dir-ho:
PERQUE EM DÓNA FASTIC VEURE A UN "TIU" QUE ES MOU COM UNA COSA RARA, QUE PARLA COM UN IDIOTA, QUE VA PEL CARRER DONAT DE LA MA D'UN ALTRE "TIU" I COM SI NO FOS POC ADEMES ES DONEN PETONS, ETC,,,, PERÒ EL QUE DE VERITAT EM REBENE-TE ES EL FET DE QUE ELS HI PERMETIN CASAR-SE I QUE ADEMES S'ELS HI PASI PEL CAP LA POSIBILITAT DE QUE PUGUIN ADOPTAR EM SEMBLA IMPREIONANT. I PENSO EL MATEIX AMB EL CAS CONTRARI EM DONA GRIMA QUAN VEIG A UNA "NOIA" QUE ES COMPORTE OM UN NOI, ETC...


Ostres noi, m'has deixat sense capacitat per escriure res... He de dir que sento certa admiració per la valentia que tens anant pel món dient aquestes crueltats, sense reflexionar. Has demostrat que et guies unicament per les aparences i com la teva intolerància fa que arribis a tals pensaments. Com pots avergonyir-te i sentir odi d'algú que estima? Molt dur el que acabes de dir, que arribes a sentir fins i tot fàstic... Molt dur.
Espero que algún dia canviïs la teva manera de veure el món o, almenys, la moderis
Volver arriba Ir abajo
capitán zapato

capitán zapato


Mensajes : 451
Fecha de inscripción : 24/09/2011
Edad : 25
Localización : En tus pies

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeSáb Nov 19, 2011 9:40 pm

polhinojosa blog escribió:
jajajajajja quin piqueeeee
Aixo es lo que diu el Molina comentaris que no aportan res al tema
Volver arriba Ir abajo
bolitadearroz

bolitadearroz


Mensajes : 51
Fecha de inscripción : 21/09/2011

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeSáb Nov 19, 2011 9:42 pm

Sheldon Cooper escribió:
bolitadearroz escribió:
Però millor no desviar-nos de la temàtica inicial. Unió matrimonial; si o no?
Com crec que ja he dit en comentaris anteriors, si no em falla la memòria, estic totalment a favor de l'unió entre homosexuals, per 'lo civil'. No té sentit reprimir el voler estar amb la persona que trïis.
Ara bé, entenc que l'Església no acati aquesta unió i els homosexuals no haurien de donar-hi més voltes sobre aquest punt: per què vols que una comunitat que defineix matrimoni com a unió entre home i dona aprobi la teva relació?

En la meva resposta anterior ja he contestat a la resposta del matrimoni

Ho sento, havia escrit el meu comentari abans de llegir el teu.
Si a partir d'ara no responc d'immediat no t'inquietis, Sheldon.
Volver arriba Ir abajo
polhinojosa blog

polhinojosa blog


Mensajes : 431
Fecha de inscripción : 15/09/2011
Edad : 25

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeSáb Nov 19, 2011 9:42 pm

alalalalalllaa que fuerteeee Sad Sad Sad Sad Sad Sad
Volver arriba Ir abajo
http://polhinojosas.blogspot.com/
polhinojosa blog

polhinojosa blog


Mensajes : 431
Fecha de inscripción : 15/09/2011
Edad : 25

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeSáb Nov 19, 2011 9:45 pm

vaya tela clavadito a eddie murphy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volver arriba Ir abajo
http://polhinojosas.blogspot.com/
Sheldon Cooper

Sheldon Cooper


Mensajes : 591
Fecha de inscripción : 16/09/2011

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeSáb Nov 19, 2011 9:46 pm

bolitadearroz escribió:
Sheldon Cooper escribió:
bolitadearroz escribió:
Però millor no desviar-nos de la temàtica inicial. Unió matrimonial; si o no?
Com crec que ja he dit en comentaris anteriors, si no em falla la memòria, estic totalment a favor de l'unió entre homosexuals, per 'lo civil'. No té sentit reprimir el voler estar amb la persona que trïis.
Ara bé, entenc que l'Església no acati aquesta unió i els homosexuals no haurien de donar-hi més voltes sobre aquest punt: per què vols que una comunitat que defineix matrimoni com a unió entre home i dona aprobi la teva relació?

En la meva resposta anterior ja he contestat a la resposta del matrimoni

Ho sento, havia escrit el meu comentari abans de llegir el teu.
Si a partir d'ara no responc d'immediat no t'inquietis, Sheldon.

No pasa res més d'un cop m'ha pasat xD
Volver arriba Ir abajo
Barney Stinson

Barney Stinson


Mensajes : 1268
Fecha de inscripción : 21/09/2011
Edad : 26
Localización : En tu cama

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeSáb Nov 19, 2011 11:04 pm

Bueno yo voy a comentar sobre este tema.Creo que esto se puede permitir, ya que cualquiera puede hacer lo que quiera,cuando lo que quieray donde quiera, ahora si me parece bien que este prohibido el matrimonio homosexual, ja que es una mala influencia
Volver arriba Ir abajo
http://www.f1csm.wordpress.com
Jesucristo Superstar II

Jesucristo Superstar II


Mensajes : 82
Fecha de inscripción : 14/09/2011
Localización : El Cielo

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeDom Nov 20, 2011 9:41 am

Yo creo que no está mal del todo porque elos no tienen la culpa de su orientación sexual, aunque en mi opinión deberian casarse por el ayuntamiento, como ahora lo estan haciendo.
Volver arriba Ir abajo
capitán zapato

capitán zapato


Mensajes : 451
Fecha de inscripción : 24/09/2011
Edad : 25
Localización : En tus pies

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeDom Nov 20, 2011 2:39 pm

Barney Stinson escribió:
Bueno yo voy a comentar sobre este tema.Creo que esto se puede permitir, ya que cualquiera puede hacer lo que quiera,cuando lo que quieray donde quiera, ahora si me parece bien que este prohibido el matrimonio homosexual, ja que es una mala influencia
Y porque es una mala influencia? xd
Volver arriba Ir abajo
Artemis




Mensajes : 95
Fecha de inscripción : 19/09/2011

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeDom Nov 20, 2011 3:18 pm

Yo, personalmente, no estoy en contra de la unión de homosexuales. Creo que todo el mundo es libre de amar a quien quiera y que nadie se debería sentir avergonzado por tener unos sentimientos u otros. Para mí, da igual si la persona que amas es de tu mismo sexo o no, creo que lo importante por encima de todo es que la pareja se quiera y se respete mútuamente.
Volver arriba Ir abajo
ElMelenas




Mensajes : 47
Fecha de inscripción : 19/09/2011

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeDom Nov 20, 2011 3:56 pm

claro q si , pero sobre lo de la verguenza , a los homosexuales los descriminan un monton i no deveria ser así todos somos iguales
Volver arriba Ir abajo
observer

observer


Mensajes : 8
Fecha de inscripción : 24/09/2011

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Opino que:   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeDom Nov 20, 2011 7:41 pm

Que si diós nos izo así, con esta mentalidad y este fantástico cerebro, pues que no pasa nada por q dos hombres/mujeres del mismo sexo tengan una relación matrimonial, tanto por el país cómo por diósjavascript:emoticonp('Wink')
Volver arriba Ir abajo
freee

freee


Mensajes : 53
Fecha de inscripción : 09/10/2011

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeDom Nov 20, 2011 10:39 pm

Sheldon Cooper escribió:
bolitadearroz escribió:
Sheldon Cooper escribió:
thejumper escribió:
e Sheldon una pregunta . Si tu fueras homosexual te molaria que la gente te mirase con asco o te evitasen?
Pues si eres la clase de persona k cree que los gays no deben estar juntos das tu opinion pero no discrimines a los gays

Por suerte o por desgracia vivimos en el siglo XXI y por lo tanto soy libre de decir y creer lo que quiera, al igual que desgraciadamente los homosexuales son libres de estar juntos.

Però es que no ho entenc. Per què desgraciadament? Que més donarà que estiguin dos homes o dos dones junts m'entres s'estimin?

T'ho diré "politicamente incorrecto", es a dir, et diré el que més gent de la que et pots imaginar pensa, però no s'atrveixe a dir-ho:
PERQUE EM DÓNA FASTIC VEURE A UN "TIU" QUE ES MOU COM UNA COSA RARA, QUE PARLA COM UN IDIOTA, QUE VA PEL CARRER DONAT DE LA MA D'UN ALTRE "TIU" I COM SI NO FOS POC ADEMES ES DONEN PETONS, ETC,,,, PERÒ EL QUE DE VERITAT EM REBENE-TE ES EL FET DE QUE ELS HI PERMETIN CASAR-SE I QUE ADEMES S'ELS HI PASI PEL CAP LA POSIBILITAT DE QUE PUGUIN ADOPTAR EM SEMBLA IMPREIONANT. I PENSO EL MATEIX AMB EL CAS CONTRARI EM DONA GRIMA QUAN VEIG A UNA "NOIA" QUE ES COMPORTE OM UN NOI, ETC...


Si no fosis tan conservador, i tancat de ment, e intentessis obrirte una mica més a la societat que t'envolta, i coneguessis a gent diferent a tú, t'adonaries que 1. ni tots els gays son "maricas" perquè, gay i marica no és el mateix, ni totes les lesbianes vesteixen de tio, i parlen com tios..

En realitat no tens la culpa de tenir aquesta capacitat tan petita d'entendre les coses, i d'aqui ve lo de que coneguis gent nova diferent a tu, perquè no deus conèixer ni un, de gay, o deus estar criat en una família on t'han ensenyat que pensar així és el correcte.

Saps que passa Sheldon, que si tothom pensés com tu, tornariem a l'època de Hitler, perquè com que et dona tan de grima, i tens por a la gent diferent que tu, millor tancar-los i alaaa no?? I això és el que voleu?? I segurament em diràs que tu no has dit res de Hitler i tot això, però es que tampoc t'hi allunyes tant ehh, TOLERÀNCIA és una paraula que tindrieu que tenir més pressent al vostre dia a dia, I menys prejudicis.
Volver arriba Ir abajo
Sheldon Cooper

Sheldon Cooper


Mensajes : 591
Fecha de inscripción : 16/09/2011

¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 Empty
MensajeTema: Re: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?   ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES? - Página 17 I_icon_minitimeLun Nov 21, 2011 6:59 am

freee escribió:
Sheldon Cooper escribió:
bolitadearroz escribió:
Sheldon Cooper escribió:
thejumper escribió:
e Sheldon una pregunta . Si tu fueras homosexual te molaria que la gente te mirase con asco o te evitasen?
Pues si eres la clase de persona k cree que los gays no deben estar juntos das tu opinion pero no discrimines a los gays

Por suerte o por desgracia vivimos en el siglo XXI y por lo tanto soy libre de decir y creer lo que quiera, al igual que desgraciadamente los homosexuales son libres de estar juntos.

Però es que no ho entenc. Per què desgraciadament? Que més donarà que estiguin dos homes o dos dones junts m'entres s'estimin?

T'ho diré "politicamente incorrecto", es a dir, et diré el que més gent de la que et pots imaginar pensa, però no s'atrveixe a dir-ho:
PERQUE EM DÓNA FASTIC VEURE A UN "TIU" QUE ES MOU COM UNA COSA RARA, QUE PARLA COM UN IDIOTA, QUE VA PEL CARRER DONAT DE LA MA D'UN ALTRE "TIU" I COM SI NO FOS POC ADEMES ES DONEN PETONS, ETC,,,, PERÒ EL QUE DE VERITAT EM REBENE-TE ES EL FET DE QUE ELS HI PERMETIN CASAR-SE I QUE ADEMES S'ELS HI PASI PEL CAP LA POSIBILITAT DE QUE PUGUIN ADOPTAR EM SEMBLA IMPREIONANT. I PENSO EL MATEIX AMB EL CAS CONTRARI EM DONA GRIMA QUAN VEIG A UNA "NOIA" QUE ES COMPORTE OM UN NOI, ETC...


Si no fosis tan conservador, i tancat de ment, e intentessis obrirte una mica més a la societat que t'envolta, i coneguessis a gent diferent a tú, t'adonaries que 1. ni tots els gays son "maricas" perquè, gay i marica no és el mateix, ni totes les lesbianes vesteixen de tio, i parlen com tios..

En realitat no tens la culpa de tenir aquesta capacitat tan petita d'entendre les coses, i d'aqui ve lo de que coneguis gent nova diferent a tu, perquè no deus conèixer ni un, de gay, o deus estar criat en una família on t'han ensenyat que pensar així és el correcte.

Saps que passa Sheldon, que si tothom pensés com tu, tornariem a l'època de Hitler, perquè com que et dona tan de grima, i tens por a la gent diferent que tu, millor tancar-los i alaaa no?? I això és el que voleu?? I segurament em diràs que tu no has dit res de Hitler i tot això, però es que tampoc t'hi allunyes tant ehh, TOLERÀNCIA és una paraula que tindrieu que tenir més pressent al vostre dia a dia, I menys prejudicis.

Ja soc prou toleran, ja que a la vida he pegat a ningun gay, encuan a la meva educació estas equivocada, els meus pares no m'han inculcat aquesta manera de pensar.
I la veritat es que o no he dit en cap moment que s'els tengués que exterminar, marcar, etc... tan sols he donat la meva opinió, que percer tu que parlas tan de toleràncai, tindries que tolerar més les opinions dels demés.
Así i per sert he tingut el "privilegi" de conexer varios gays al llarg de la meva, es més, aquest estiu en vaig coneixer un parell, i només van fer que augmentés més la meva posició encontre d'ells.
Volver arriba Ir abajo
 
¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?
Volver arriba 
Página 17 de 27.Ir a la página : Precedente  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22 ... 27  Siguiente
 Temas similares
-
» ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?
» Tema: ¿QUÉ OPINÁIS SOBRE LA UNIÓN MATRIMONIAL DE HOMOSEXUALES?
» ¿Qué opináis sobre el "rock"?
» ¿Qué opináis sobre El Papa?
» ¿Que opinais sobre la adolescencia?

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
foro religió sant miquel :: Debates :: Propón tu debate-
Cambiar a: