foro religió sant miquel
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Un foro pensado para los alumnos/as de religión donde puedan compartir sus ideas debatir sus opiniones y dar a conocer a los otros sus descubrimientos
 
ÍndiceÚltimas imágenesRegistrarseConectarse
contador de visitas

 

 ets partidari de la pena de mort?

Ir abajo 
+15
Vagabundo
Mark Knophler
QWERTY
kitkat
mariacastañas
kiro96
WAW17
one
annaa
valeria
carpediem
mente fria
Ana96
retuge
luar
19 participantes
AutorMensaje
luar




Mensajes : 83
Fecha de inscripción : 27/09/2011

ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: ets partidari de la pena de mort?   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitimeJue Nov 24, 2011 7:21 pm

no, jo crec que pateixen més si els tanques de per vida en una presó y els ho fas passar malament.
Volver arriba Ir abajo
retuge




Mensajes : 85
Fecha de inscripción : 23/09/2011

ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: Re: ets partidari de la pena de mort?   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitimeJue Nov 24, 2011 7:28 pm

No soc partidari de la pena de mort, crec que el que es te que fer es castigar a la persona durament però no tenim dret a treure-li la vida a ningu. afro
Volver arriba Ir abajo
Ana96

Ana96


Mensajes : 112
Fecha de inscripción : 14/09/2011

ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: Re: ets partidari de la pena de mort?   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitimeJue Nov 24, 2011 7:31 pm

Jo sí que hi estic d'acord. Hi ha coses que no es poden perdonar, i un món amb gent capaç de fer segons quines coses no és just pels demés (com jo ho veig...)
Volver arriba Ir abajo
mente fria

mente fria


Mensajes : 90
Fecha de inscripción : 13/09/2011

ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: Re: ets partidari de la pena de mort?   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitimeJue Nov 24, 2011 7:34 pm

Ana96 escribió:
Jo sí que hi estic d'acord. Hi ha coses que no es poden perdonar, i un món amb gent capaç de fer segons quines coses no és just pels demés (com jo ho veig...)

No podria estar més d'acord, no es poden fer certes coses que fa la gent, com assassinats múltiples i coses d'aquestes.
Volver arriba Ir abajo
carpediem




Mensajes : 47
Fecha de inscripción : 20/10/2011

ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: Re: ets partidari de la pena de mort?   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitimeJue Nov 24, 2011 7:37 pm

Per algunes coses si i per altres no. Per exemple, si una persona ha matat a una altre, jo crec que si que ha de tindre pena de mort, ja que si li ha tret la vida a algú, també se li ha de treure a ell, pero per altres mutius no tan greus, jo crec que no cal
Volver arriba Ir abajo
valeria




Mensajes : 62
Fecha de inscripción : 14/09/2011
Edad : 26
Localización : Inglaterra 1878

ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: ets partidari de la pena de mort?   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitimeJue Nov 24, 2011 7:43 pm

No soy partidaria de la pena de muerte creo que una persona que ha hecho una acción muy mala,asesinato o otras cosas por lo que en algunos países lo tratan de pena de muerte:debería ir a la cárcel y sufrir por todo el daño que ha hecho. .
Volver arriba Ir abajo
annaa




Mensajes : 86
Fecha de inscripción : 08/10/2011

ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: Re: ets partidari de la pena de mort?   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitimeLun Nov 28, 2011 8:47 pm

noo ningu es mereix tal cosa
Volver arriba Ir abajo
one




Mensajes : 40
Fecha de inscripción : 13/10/2011

ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: Re: ets partidari de la pena de mort?   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitimeLun Nov 28, 2011 8:51 pm

no, no soc partidari
Volver arriba Ir abajo
WAW17




Mensajes : 42
Fecha de inscripción : 15/09/2011

ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: Re: ets partidari de la pena de mort?   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitimeLun Nov 28, 2011 8:56 pm

Jo crec que la pena de mort no es justa per a ningu encara que hagi fet una cosa molt greu, la solució de la pena de mort no arriba en lloc
Volver arriba Ir abajo
kiro96




Mensajes : 83
Fecha de inscripción : 14/09/2011

ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: Pena de mort   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitimeLun Nov 28, 2011 9:03 pm

No sóc partidari, ja que tothom té dret a la vida i encara que aquesta persona hagi fet coses inolvidables amb moltes víctimes s'hauria de buscar una altra solució, com per exemple la cadena perpetua.

Alex Quiroga Sueiras

Volver arriba Ir abajo
mariacastañas




Mensajes : 90
Fecha de inscripción : 21/09/2011
Edad : 28

ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: Estic en contra   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitimeLun Nov 28, 2011 9:05 pm

Penso com tu Quiroga, tothom té dret a viure, però hi han casos extrems que no. Molts violadors després d'haver estat uns anys a la pressó i en tractaments surten i tornen a fer-ho. No els serveix de res.
Volver arriba Ir abajo
kitkat




Mensajes : 91
Fecha de inscripción : 28/09/2011

ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: Re: ets partidari de la pena de mort?   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitimeLun Nov 28, 2011 11:07 pm

no.
Volver arriba Ir abajo
QWERTY




Mensajes : 62
Fecha de inscripción : 09/10/2011

ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: Re: ets partidari de la pena de mort?   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitimeMar Nov 29, 2011 4:49 pm

No, jo crec que condemnar a mort a un assassí, per exemple, és com rebaixar-se al seu nivell. I per altre banda tampoc crec que la seguretat d'un país augmenti amb l'existència d'aquesta pena.
Volver arriba Ir abajo
Mark Knophler

Mark Knophler


Mensajes : 82
Fecha de inscripción : 28/09/2011
Edad : 32
Localización : Barcelona

ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: Re: ets partidari de la pena de mort?   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitimeMar Nov 29, 2011 5:22 pm

Depen de per quin delicte aixi comès, soc partidari 100% afro
Volver arriba Ir abajo
Vagabundo




Mensajes : 87
Fecha de inscripción : 27/09/2011
Edad : 27

ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: Re: ets partidari de la pena de mort?   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitimeMar Nov 29, 2011 5:38 pm

No, tota persona tiene derecho a vivir aunque haya matado persona, y si ha matado muchas personas esque tiene un problema
Volver arriba Ir abajo
EMFE

EMFE


Mensajes : 84
Fecha de inscripción : 15/09/2011

ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: Re: ets partidari de la pena de mort?   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitimeMar Nov 29, 2011 5:39 pm

depen de el que hagi fet la persona implicada, si...
Volver arriba Ir abajo
señor delfin

señor delfin


Mensajes : 91
Fecha de inscripción : 14/09/2011
Localización : mirador de montepinar

ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: Re: ets partidari de la pena de mort?   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitimeMar Nov 29, 2011 5:39 pm

Para nada apoyo la pena de muerte. Pero en alguna ocasión si que apoyaría la cadena perpetua.
Volver arriba Ir abajo
catalunya




Mensajes : 38
Fecha de inscripción : 22/09/2011
Edad : 25
Localización : Barcelona

ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: Re: ets partidari de la pena de mort?   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitimeMar Nov 29, 2011 5:42 pm

No perquè encara que la persona sotmesa a pena de mort sigui un criminal, té els mateixos drets que nosaltres i, si el matessim, ens convertiriem automàticament en uns criminals. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Volver arriba Ir abajo
Mr. sin nombre




Mensajes : 87
Fecha de inscripción : 21/11/2011
Edad : 25

ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: Re: ets partidari de la pena de mort?   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitimeMar Nov 29, 2011 9:27 pm

Ho trobo horrible. No els poden donar una segona oportunitat?
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





ets partidari de la pena de mort? Empty
MensajeTema: Re: ets partidari de la pena de mort?   ets partidari de la pena de mort? I_icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
ets partidari de la pena de mort?
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Ets partidari de la pena de mort?
» pena de muerte
» Estás a favor o en contra de la pena de muerte?
» Qué opineu sobre la mort de Gadafi?

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
foro religió sant miquel :: Debates :: Propón tu debate-
Cambiar a: